Prevádzkovateľom internetového obchodu www.urbanbrands.sk je Urban Brands, s.r.o., Švermova 36, 974 04 Banská Bystrica, IČO: 45578028, DIČ: 2023055364, IČ DPH: SK2023055364.
My v eshope www.urbanbrands.sk sa každý deň snažíme robiť našu prácu najlepšie ako vieme a poskytovať najlepšie a najrýchlejšie služby. Stále sme však len ľudia a tak sa aj napriek našej snahe môže stať, že niečo sa jednoducho pokazí. Ak teda potrebujete reklamovať tovar, ktorý ste u nás objednali, alebo ho chcete vrátiť, prečítajte si prosím nasledovné informácie.
Záručná doba a reklamácie tovaru
Záručná doba na tovar objednaný v eshope www.urbanbrands.sk je štandardne 24 mesiacov, v prípade produktov eastpak poskytuje výrobca predĺženú záruku 30 rokov – ak nie je uvedené inak. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. Záručný servis zabezpečuje prevádzkovateľ internetového obchodu.
Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky e-mailom na info@urbanbrands.sk alebo telefonicky v pracovné dni na +421 947 917 204. Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia výrobku nebudú uznané.
Pri reklamácii tovaru vložte reklamovaný tovar do krabice / obálky spolu s vyplneným REKLAMAČNÝM PROTOKOLOM. Zásielku zabaľte tak, aby nedošlo v preprave k poškodeniu. Použite väčšiu krabicu, či plastový sáčok ako vrchnú ochranu. Odošlite balíček zadarmo cez zásielkovňu - nahláste kód 95657478. Najbližšie pobočku nájdete na www.packeta.sk/pobocky. Ak zvolíte iný spôsob doručenia, adresa na vrátenie je BM Log. Service spol. s.r.o., Logistický areál Everest, Pestovateľská 9, 821 04, Bratislava. V tom prípade však dopravu nehradíme.
Po obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení problému: Oznámenie musí obsahovať zoznam vadného tovaru, kód tovaru, číslo faktúry, stručný popis závady a iné dodatočné informácie v závislosti od druhu tovaru. V prípade ak kupujúci reklamuje závady tovaru, na ktoré sa vzťahuje záruka podľa platných Všeobecných obchodných podmienok, prípadne podľa platného právneho poriadku, vykoná prevádzkovateľ, alebo výrobca tovaru odstránenie závady formou opravy, výmeny vadnej časti, alebo výmeny celého zariadenia (tovaru) za bezchybné. prípadne iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru) alebo Vám vrátime peniaze. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-mailom a spolu s tovarom Vám bude doručený reklamačný protokol.
Dĺžka záručnej doby je uvedená na našej webovej stránke v detailoch produktu. Ak tam uvedená nie je, je stanovená zákonom na 24 mesiacov.
Záruka sa taktiež nevzťahuje na závady spôsobené neodbornou obsluhou, neprimeraným zaobchádzaním, použitím čí inštaláciou, ktorá je v rozpore s užívateľskou príručkou ,alebo na závady spôsobené nadmerným mechanickým opotrebením. Ďalej sa nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach. Záruka zaniká v prípade neoprávneného zásahu do tovaru osobou, ktorá k vykonaniu zásahu nebola výslovne prevádzkovateľom, alebo výrobcom tovaru zmocnená.
Postup pri vrátení / reklamácii tovaru
Ak sa vám produkt, ktorý ste si objednali nepáči alebo nesedí - nemusíte sa báť. Jednoducho nám bezplatne pošlite tovar naspäť a my vám vrátime peniaze.
Postup pre vrátenie
Podmienky vrátenia
Od zmluvy nie je možné odstúpiť v nasledovných prípadoch:
V prípade neoprávneného vrátenia tovaru bude tento tovar vrátený zákazníkovi na jeho náklady.
Od 1.2.2016 si zákazník môže akékoľvek svoje práva a nároky voči predávajúcemu uplatňovať aj v rámci alternatívneho on-line riešeného sporu. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Rovnako aj nároky predávajúceho voči kupujúcemu môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy.
Sťažnosť je možné podať prostredníctvom platformy riešenia sporov on-line (RSO) na stránke
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK
Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov.
V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte mailom na info@urbanbrands.sk alebo telefonicky na +421 947 917 204.
Prajeme Vám príjemné nakupovanie v našom internetovom obchode!
Rýchle prihlásenie